Välkommen till Blind Visions blogg.

Eh, jag är egentligen inte mycket av en bloggare och har alltid avskytt folk som sprider sina jävla länkar till massa främligar i ett patetiskt försök att bli känd, VI vill inte ha en till "blondin bella", det räcker bra så.

Så va för nonsense kommer jag att skriva här då ? tänker du säkert, jag tänker inte berätta om massa saker jag har gjort idag och igår och bla bla bla, nej utan jag tänker faktiskt (försöka) skriva om lite roligare saker om tex, utmaningar, saker man kan ha nytta av, tips och massa annat jag kan komma på.
Det första jag ska börja med att säga är att jag och en kompis till mig ska ge oss på en utmaning, utmaningen går ut på att följa denna träningstabell http://hundredpushups.com
Och det börjar redan imorgon på måndag och jag hade tänkt att det skulle inspirera mer och mer folk att börja träna och må bättre, notera att ingen av oss tränar eller är fysiskt avktiva (längre), så det här ska hjälpa oss och komma igång igen.


Så de närmaste veckorna kommer du bland annat få se hur det går för oss, men även annat under tiden.
Så välkomen tillbaka imorgon :)..

Mupp hälsningar
Blind Vision